<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rabu, 19 Januari 2011

damn wed ! @ 8:29 PG

huh.mcm mcm jadi lah hari ni.penat betul.pagi pj.battle badminton dengan cik.hanis.hahah!saya menang!mcm ap dah lawan drpd smesh hebad gila sampai tangan pun nak tercampak sama.kaki n tangan semua sumpah sakit.busuk lah saya pagi tu.haha.nseb baik tad siapa perasan bau saya.haha.

btw,tadi balik saya terserempak dngan sorang budak sombong ni.


dye buad buad ta kenal saya pulak.tapi usha usha org.haha.kelakar lah anda en.naiem.
tp kn.agak agak dye ad bau ta masa lalu sebelah saya?hahah!memalukan.


n then, petang tu na kena merantas desa pulak.rasa malas sngt na pergi.tp selalu kena paksa dengan cikk.eyna saya tu ha.mcm mcm alasan dah saya bg.tp dye sikit pun ta kesah.saya rasa mcm org pelik sebab kena merentas desa tngah tngah hari panas mcm tuh.baru ber-angan angan na jaga kulit.muahahha!>gedik<
di sebabkan saya sedar saya semakin gemok saya pun dnga lah nasihat dye n terpaksalah datang jugak tengah hari tu.adeh..jalan pergi sekolah je mcm na tergulek kedepan lg mau lari ka?last last saya cuma hadir tapi ta lari pun.hahha!masing masing malas sebenar'y.

ta tahu lah esok na kawad mcm mana.kaki saya dah penat sangat sangat..err.na bg alasan ap pulak lah dkt cikk.eyna nanti.thinking.....n keep thingking..


kalaw boleh saya na sambong cerita pasal war mlm ni.tp mcm malas pulak na type bnyk bnyk.n malas lah na sebut sebut lg nama mereka tuh.=.='

  - menyakitkan hati-
-selamat tidur ye anda-

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow