<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selasa, 18 Januari 2011

teddy desasster! @ 12:59 PG

3:09PM tergarak hati nak tngok page ayunk loyy' tu.bila habis loading je i imidietly shock!bile ternampak teddy i ad dkt situ,.dkt pic perempuan tu!>???< mcm mana teddy boleh ad dkt dye?wah wah.apa lagi.meracau lah saya.memaki hamun ALIFF AZWAN BIN AZIZ.apa lah bodoh punya jantan pg bagi teddy saya dekat gf dye yg lakhanat tuh!haq tuihh!!dah sah sah ta reti bersyukur.dah tad bujet na bg present kt gf tuh buad lah cara tad bujet.apalah punya lelaki.sengal=.='

tiba tiba rasa kelakar pulak.gelak tarbahak bahak lah saya hendak'y.bhahhah!lelaki itu telah melakukan satu tindakan yg bodoh dan telah memalukan diri'y sendiri.saya dngn ta semenamena pun telah im chat perempuan itu.dngn bahasa yg sungguh sopan saya telah memaklumkn bahawa itu adalah teddy saya.tak malu kah pose dngn teddy saya?reaksi yg sangat memuaskn apabila dye berkata "WHAT!!" maka tergelak lah saya sekali lg dn kini tahu lah saya bahawa saya telah menang..horayyy!!hahhah.beberapa saat kemudian terbacalah saya akan new wall status perempuan itu."sangup kaw tipu aq?setelah ap yg aq bg kt kaw.mcm ni kaw layan aq.AQ BENCI KAW!!BENCI!!"dan 3 minit berikut'y..ayunk loyy' is single.

terdiam dan termanung.terasa saya sangat lah jahat.memisahkn 2 merpati tak berapa nak sejoli tuh.kasihan kpd perempuan itu.malang sungguh nasib'y.mulalah otak saya berfikir.agak agak dulu saya pun pernah kena mcm tu ke?waaahh!!!terok lah lakhanat!terhina'y rasa.4sure perempuan tuh blushingblushing.

cuma na pesan dekat teddy.jaga diri key.terpaksa mengharungi kehidupan baru bersama mak tiri.

                                -the end-

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow