<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rabu, 19 Januari 2011

u are the LOSER!! @ 10:56 PTG

masalah lah mereka ni.bila mahu habis gadoh?yg sorang tu knp lah na marah sngt.dah malu tu dah lah.haihh.aneh lah.yg lg sorang tu na backup pulak knp?menyebok je.kalaw dah malu tu buad lah cara dah malu.tapayah na kutok n maki maki org.smpai masuk maq bapak sekali.tah pape tah.dah tad budget na lawan ke?saya rimas lah mcm ni je terus.awak nak saya mintak maaf.tapi awak maki saya.haiiyaa.mcm mana tuh?sah sah kamu semua mcm orang hitam.ta sangka lah teddy tuh bawak malang dekat mereka.yeah teddy.good job.

saya harap lah saya tad kenemengene dengan mereka yg ***** tu.buad saya rasa low standart jah.hahha!
baru lah na bercita cita mahu jadi budak baik.dah mereka buad saya jadi mcm syaitan.saya ta na tergolong dalam golongan yg macam mereka yg tah pape tuh.

ta apa ta apa.saya tahu apa na buad.biar saya block mereka tuh.menyebok jah dekat page saya.
kepada mereka:
*harap insaflah
*bertaubat daripada memaki orang dan menindas org yg lemah.

ayunk loyy' i'm rely sorry bout this

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow