<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ahad, 6 Februari 2011

4 feb 2011 @ 1:05 PG

____________-blank lah.ta tahu na opening mcm mana.heshh.
 sebenarnya saya masih lagi dalam rasa insaf/menyesal dan yang sama waktu dengan'y.sebab saya menipu mama saya sendiri.memang lah rasa bersalah n dah terang terang lah berdosa menipu.lagi lagi menipu parents.ni semua hasutan syaitan lah.grr.tengok,saya dah buad dosa.

kalau saya ta beriya iya sangat na pergi diaorang hangout haritu,bende ni semua ta jadi tau. saya demam melarat terok gilaGILA.darah dalam badan saya dah mcm lava gunung berapi dah.haiyya.mcmMCM saya fikir.kalau ALLAH na balas dosa saya.kotkot saya jadi cacat sebab demam panas ke.jadi buta ke.sindromdown ke.takot tahu!!sebab demam lah saya ta dapat ikut cousin saya pergi tengok movie.yang cerita syok gila tuh.diaorang balik je masing masing na cemburukan saya..ni lah balasan org yg menipu ibu bapa agak'y.

since peristiwa tu saya dah tanak menipu lagi.insaf sangat.tanak demam dah.tanak telan pil yg besarBESAR gila tu.

ibu,abah_____nana mintak maaf.nana tanak cakap kat depan depan.sebab nty forsure kena marah.then hukuma nana kena duakaliganda.tanakk...

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow