<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Khamis, 3 Februari 2011

langkawi oh langkawi !! @ 7:48 PG

hey guys.know what,awal tahun hari tu saya plan tahun depan na blaja kt teknik langkawi.my mum pun agree.seronok lah saya.hoo.whoot whoot..

tapi semalam couzin saya balik.whaa.seronok saya.peluk peluk dngn dye.haha!tapi dye bawak balik cerita seram pulak sepanjang dye dkt langkawi.choyy.
buad saya takud.

  dye cerita dekat saya perhh.memang seram lah law stay sana.saya terus ta jadi na blaja kat sana.haha!dye cerita mcm mcm jadi dekat sana.histeria lah.seram seram.BENDA YANG LOMPAT LOMPAT pun ada dekat sana.saya tanak!!tidak.jgn harap saya na blaja dekat sana!hoo.
 dye kata ada kaka kat sana yg kena histeria smpai meracaw racaw.tiap tiap azan magrib mesti ada anjing menyalak.bila bulan mangambang pulak keluar pulak pe***** dekat gunung raya betul betul belakang dorm dyorang.benda tu suka mengacaw budak budak baru kt situ.

ad 1 kes ni.sorang student tu na pergi surau sorang sorang.coz na ambil towel yg tertinggal.bila melangkah masuk tu dye bagi lah salam.then!BENDA tu bagi salam balik dekat dye.whoa..gila ke?kalaw saya lah budak tu. forsure dah pengsan/lari or tekencing dekat situ.haha.mcm mcm lg lah dye cerita.masa na hidupkn lampu aras dekat hujung dorm tu,dye mintak kaka tu teman.then bila dah hidupkn siuz.kaka tu pusing then dye nmpak POCONG! dekat dorm lelaki.melompat lompat benda tu.

wha..bila dah dengar cerita dye.saya ckp dekat mama saya.saya tanak sekolah dekat situ!!mumy..tanak..

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow