<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3692859135589781208\x26blogName\x3d_____cerita+saya+lah-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanahalip.blogspot.com/\x26vt\x3d-863831808062006266', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selasa, 26 April 2011

happines over lie @ 1:36 PG

saya dah nekad . hubungan kita sampai hari ni je .
hampir tiap malam saya nangis ingat kat awak . day over day . saya cuba nak tipu diri sendiri .
i love you . but i can't .
hell yeah . i dah benci you a****

semalam .ada orang cakap dia something yang saya langsung tak sangka .
"i want you "
sumpah terkejut gila . are you insane ? 
saya tak bolah terima awak . maaf .
tapi . bila saya onl tadi . ada satu massage .
debardebar rasanya nak tunggu load habis .

errhh . . .
a video? saya tak tahu tu lagu apa . tapi vedeo tu memang dah sentuh hati saya .
saya tau pintu hatu saya dah terbuka untuk awak .
 tapi saya takut nak terima awak . takut awak akan sakitkan hati saya macam boyfie saya yang lama tu .

tapi percaya lah awak . kalau satu hari nanti memang takdir kita . yes . i do want to be with you . stand beside you . as your girl .

welcome

Hello guys , I'm Nordiana Bt Halip.
also known as Diana
I'm 15
Totally taken ;)
Do follow me guys !

exits

my facebook

I ♥ them


azzam
Aina Syafiqah
Natasha Razali
afifatul
Aqilah Farhana
syahirah@ejos
Muhd Amirul Ilias
Nazmi Hafiz
Natasha Syahierah

tagboard

follow !



click here to follow